PRISLISTE: HALLEJE

MULTIHAL-RENS

PRISLISTE: HALLEJE

Vær opmærksom på at brug og leje af hallen, udendørs arealet og udstyr i hallen og udenfor er på eget ansvar!

Husdyr er ikke tilladt! 

Rygning er forbudt indendørs og kun tilladt udendørs!

TIL BØRNEFEST

Deltagelse er på eget ansvar og der skal være min 2 voksne tilstede!  HUSK VENLIGST   SPORTSKO OG SOKKER TIL BØRN!

Tlf.:  +45 40416751, +45 22823044 

e-mail:  hens@multihal-rens.dk

HALLEJE TIL EN FEST
MANDAG-TORSDAG
FREDAG-LØRDAG-SØNDAG
Voksne og Børn fra 13 år
1500 kr
1800.00 kr
Børn fra 0 til 12 år
1000 kr
1300.00 kr
KONFIRMATIONSFEST
1600.00 kr
Barnedåb fest
1600.00 kr
FAMILIESØNDAG, enkelt billet
50,-kr. pr person
FAMILIESØNDAG grupper fra 10 personer
40,-kr. pr. person
HVIS DU LEJER HALLEN "MULTIHAL-RENS" KAN DU OGSÅ LEJE KØRETØJER, UDSTYR OG SPIL TIL DIN FEST (LEJE FOR HELT SPECIEL PRIS !!!!!)
Leje af 12 stk. KØRETØJER, KUN 200,-kr
OBS: Børnefest MAX. 60 gæster: hvis fødselaren er et barn op til 12 år gammel, max. 60 gæster fra 0 til 100+ år gammel :)
Hvis fødselaren er ældre end 12 år, så max. 149 gæster fra 0 til 100+ år gammel)
Ved spørgsmål ring til +45 40416751 eller +45 22823044

HALLEJE ÅBNINGSTIDER: fra den 1.03 til den 15.12
Fre. og Lør. fra kl.09 til kl. 02.
Søndag: fra kl. 09 til kl. 20.
Man., Tirs., Ons., Tors., fra kl. 09 til kl. 23.
Dog efter aftale! Hør mere på Tlf.: +45 40416751, +45 22823044
PS: BORD: L156cm xB78cm xH75,5cm
Lang bord til 30 personer: 7x156cm=1092cm=11m borddug

FAMILIE-SØNDAGE 2018 ÅBNINGSTIDER: fra kl. 11:00 til kl. 19:00

OBS! Nogle Søndage kan der være at vi har lukket pga. andre arrangementer, så check venligst vores hjemmeside og ring til
Helmuth Nicolaisen: +45 40416751, Eleonora Nicolaisen: +45 22823044

ALLE ER VELKOMMEN TIL UDENDØRSBANER, FEST OG LEGEHAL,
PEDAL-GOKART-RENS!

Medbring selv en madkurv og få en hyggelig dag med hele familien og venner til blot 50,-kr. pr. person. Grupper fra min 10 personer: 40,-kr. pr. person. Børn under 2 år har gratis adgang.
Ved tilmelding er der en stor grill til rådighed. Alle er velkommen!